Wednesday, September 30, 2009

Tempahan 200 KWK - masa raya

Ok..nie adalah entry pertama selepas raya.... 'Tempahan 200 KWK' .. haa..tgk tajuk pun rasa2 nya dah boleh agak kot.. Ini adalah tempahan Katana Wood Keychain sebanyak 200 biji yang di tempah oleh Amy dari Perak. 2 hari sebelum raya ..Amy nie email saya.. katanya confirm nak order.. saya ingatkan dah tak jadi.. so... Dah org nak order.. jadi.. saya terima dengan tangan yang terbuka.. dan ini juga merupakan cabaran pada saya di mana tempahan ini perlu di siapkan selewat2nya pada hari raya kedua dan di pos kan ke Perak.

So apa lagi.... buat keja la..



Amy nie dia tempah sebanyak 200 biji .. half design untuk depan dan belakang.. jadi .. memandangkan dia tempah melebihi 100 biji, saya buat kan 2 design dan design ini adalah PERCUMA. Tak best la kalau semua sama saja.. :)



Nie antara 200 keychain yang telah siap di spray dan di jemur...


Dah siap jemur.. agak2 dah kering.. so ..apa lagi..masuk kotak la.. :) Lepas tu..di pos ke Perak..

Sib baik la tempahan ini berjaya di siapkan dan di poskan..tepat pada masa nya.. dan telah pun selamat sampai sebelum majlis.

So.. lepas nie.. kalau ada yang nak order last minit.. tak kisah.. still boleh..tapi saya tidak dapat memberikan jaminan, bahawa tempahan yang di buat..di terima sebelum majlis. Segala risiko adalah di tanggung sendiri... jadi pikir2kan la ye..orait..

Terima Kasih pada Amy dari Perak.

Selamat hari raya... :)