Tuesday, June 2, 2009

Produk TERKINI - Shikaku Glass

Seperti yang di nanti-nantikan.. Produk Terkini dari Akamika iaitu "SHIKAKU Glass"(SG) Produk ini merupakan produk unik yang boleh di gunakan sebagai cenderahati bagi sebarang majlis terutamanya majlis perkahwinan dan pelbagai majlis lain.

Bagi pelanggan atau bakal pengatin baru yang mahukan kelainan dalam majlis mereka, ini produk yang unik dan sangat sesuai sebagai cenderahati bagi tetamu VIP .
Produk Shikaku Glass ini boleh di dalam bentuk bewarna mahu pun hitam putih.Sample boleh di lihat seperti yang tertera.

Menggunakan teknologi cetakan decal atau dikenali sebagai cetakan pindahan air, Shikaku Glass pasti menambat hati mereka yang melihat kerana saiz dan kecomelan produk ini.

Saiz gelas ini berukuran 2.3 inci x 2 inci, bersaiz kecil dan amat sesuai sebagai cenderahati di tambah pula dengan gambar pasangan mahu pun design, pasti menjadi kenangan bagi mereka yang menerimanya.

Tempahan minima bagi Shikaku Glass ini adalah sebanyak 24 Unit.

Produk Shikaku Glass ini mempunyai empat bahagian/side. Harga yang di tawarkan adalah mengikut side atau bahagian yang anda pilih.

Rekabentuk pada satu bahagian/side sahaja - rm 3.50/ seunit



Rekabentuk pada dua bahagian/half side sahaja - rm 3.90/ seunit




Rekabentuk pada tiga bahagian/side sahaja - rm 4.20/ seunit




Rekabentuk pada empat bahagian/(full side) sahaja - rm 4.50/ seunit

Harga Terkini..sila rujuk Katalog Akamika

Menarik bukan?? Jadi sekiranya anda berminat dengan produk terkini dari akamika "Shikaku Glass" ini.. tempahlah segera.. jangan tunggu last minit.. kerana produk ini adalah terhad..
Diharap kan juga.. bagi mereka yang ingin membuat tempahan bagi produk ini hendaklah membuat tempahan selewat2nya 2 bulan sebelum majlis bagi mengelakkan kehabisan produk ini.

Cepat- cepat.. tempah lah sekarang.. Produk Unik dari Akamika untuk majlis anda..


**Diskaun :

24 unit sehingga 200 unit = 3%
201 unit sehingga 500 unit = 5%
501 sehingga 1000 unit = 7%
1001 unit dan keatas = 10%

** Diskaun adalah tertakluk pada perubahan semasa


Jika ada yang berminat untuk membuat tempahan bagi produk di atas, anda boleh la menghantar email ke : akamikasupport@gmail.com untuk pertanyaan lanjut.


***Afdhal***
(Creative Director) Akamika Gift
0173722584
akamikasupport@gmail.com

No comments: