Monday, October 7, 2013

SEJUK DAN PANAS - cenderahati


Dah lewat malam baru rasa nak menulis.. ape lah.. ada ke yang nak membaca??? almaklumlah... saya di kategorikan sebagai orang "sejuk" ... sebab... bila malam jer baru efektif skit buat kerja berbanding siang hari... so kalau sesape yang suka buat kerja di siang hari ..di kategorikan sebagi orang "panas" ...


Lagi... kenapa saya di golongkan sebagai orang "sejuk" ,... sebab... asyik nak minum air sejuk memanjang.... kalau boleh nak air tu ada ais melimpah limpah... golongan satu lagi suka minum teh panas.. kopi panas... nescafe panas... 

tapi adakah anda tahu ..satu bende yang boleh tahan dalam dua dua keadaan ini?? sudah pastinya MUG anda... bila nak minum air sejuk..sudah pasti mug tu tahan... bila di masukkan air mendidih pun mug tersebut tetap tahan. tanpa retak... hebat kan?? hebat nya ciptaan manusia.... tapi lebih hebat peciptaNya memberikan sumber ilham kepada hambaNYa..

Jadi..selamat minum... 

**********************************************************

Nama saya muhammad afdhal omar
saya adalah pemilik Cenderahati Akamika Gift Kepakaran saya adalah membantu anda dalam mencari cenderahati bercetak untuk di jadikan sebagai hadiah mahupun doorgift untuk sebarang majlis anda dengan cara tempahan online, mudah dan cepat..

No comments: