Monday, August 10, 2009

Pertandingan Beri Saya Nama!!

Salam Sejahtera buat semua..,

Buat Pertama kalinya Akamika Gift ingin menawarkan produk baru sebagai hadiah kepada pelawat-pelawat blog akamika.. Dengan itu Akamika Gift menganjurkan Pertandingan BERI SAYA NAMA!! bagi produk terbaru. Produk ini akan di pasarkan mulai bulan September 2009.


* Grafik pada produk adalah sample dan koleksi Akamika dan bukan untuk di jual.

Kenali siapa saya,


# Saya berpermukaan Lutsinar ( plastik)
# Saya berbentuk botol , berketinggian kira-kira 7.5in x 3in lebar.
# Saya mempunyai 2 penutup bewarna..hijau atau biru.
# Semua jenis artwork sesuai untuk di cetak di atas permukaan saya.


Syarat- Syarat Pertandingan;


1) Terbuka kepada seluruh Warganegara Malaysia
2) Tiada Had Umur
3) Berikan 1 nama beserta ertinya dalam penceritaan yang ringkas. Sila email ke akamikasupport@gmail.com
4) Peserta mestilah menyebarkan kepada 2 rakan rapat dengan isikan nama dan alamat emailnya untuk sama-sama dapat sertai pertandingan ini.
5) Pertandingan ini akan diadili oleh pihak akamika.
6) Tarikh Tutup Pertandingan ialah 30 Ogos 2009.
7) Penyertaan yang diterima selepas tarikh tutup ini akan di anggap TIDAK SAH.
8) Pihak Akamika berhak menggunakan butiran pemenang seperti gambar dan nama untuk tujuan hebahan kemenangan.
9) Pihak Akamika berhak meminda segala butiran tanpa notis bagi perkara-perkara yang difikirkan sesuai ketika pertandingan ini dijalankan.

HADIAH kepada Pemenang.
Seorang(1) x Hadiah Pemenang 2 pcs produk terbaru ini dengan cetakan gambar sendiri. Seorang(1) x Hadiah Khas(Kawan sama Menang) 1pcs produk terbaru ini dengan cetakan gambar sendiri.

Jika berminat untuk menyertai pertandingan ini ,Sila emailkan Penyertaan anda ke AKAMIKASUPPORT@gmail.com

dengan format seperti berikut:

Tajuk email :- Beri Saya Nama

Nama Peserta:

Nama Produk:
Penerangan ringkas.

Nama 2 Rakan anda:

1)
Nama
Email


2)
Nama
Email


Sila emailkan Penyertaan anda ke AKAMIKASUPPORT@gmail.com



No comments: