Monday, September 7, 2009

Boleh letak Telur?

Memandangkan ada pertanyaan dari beberapa orang customer saya untuk produk mini akamika dan juga mini garasu classic... soalannya berbunyi.. muat tak kalau nak letak telur??

So..bagi menjawab soalan customer saya nie.. berikut adalah sampel yang telah di letakkan telur..


Picture yang pertama adalah mini akamika. Harga Terkini..sila rujuk Katalog Akamika


Picture yang kedua adalah mini garasu classic.Harga Terkini..sila rujuk Katalog Akamika


Jadi macam mana?? dah terjawab tak soalan yang di tanya?.. Tapi kalau dah letak tu..kena la balut dengan plastik ke.. kain net ke.. or apa2 jela yang di pikirkan sesuai :)

Tapi tak semestinya boleh letak telur ... mcm2 boleh di letak.. sama ada letak gula-gula, potpuri, coklat dan macam2 lagi yang di pikirkan sesuai..

Nie adalah salah satu contoh daripada sorang customer saya iaitu Cik Izaty, tapi now dah jadi Puan Izaty la ye... Dia letak teddy bear.... Haa..kan menarik.. ditambah pula dengan gambar yang akan menjadi ingatan buat teman atau kawan2 yang menerima cenderahati istimewa ini.


Jadi.. apa tunggu lagi..meh buat tempahan anda sekarang... seboleh2 nya buat tempahan awal.. lagi awal lagi baik.. tapi kalau dah tetiba last minit nak tempah pun boleh..tapi jgn la ari ni tempah n nak amik esok.. at least.. bagi masa skit ye... orait :)

No comments: