Wednesday, September 2, 2009

mini Garasu Classic

Salam kembali..buat semua pelawat2 Akamika... terlebih dahulu masih sempat lagi saya mengucapkan Selamat berpuasa buat semua pelawat2 yang beragama Islam..

Hampir terasa macam lama saya tak update blog nie.. ..bukan saje tak update.., bahan2 nya banyak..cuma saya update skit2..supaya pelawat2 yang hadir ke blog akamika ini ..dapat tau apa yang di update.. Kalau semua saya up kan sekali gus.. nnti ada yang tak terbaca...

Ok...kali nie..saya Update kan..produk mini Garasu Classic yang paling latest.. So..jika ada yang ingin kan produk ini.. inilah rupa sebenar produk mini Garasu Classic dari Akamika.. sila abaikan gambar yang sebelum ini ya..



Ok.. Jika ada yang nak tempah.. bagi saya cadangkan.. design yang bulat seperti di tengah .. kalau nak design yang kiri dan kanan tu pun boleh..cuma nnti akan nampak kesan seperti sticker.. dah memang guna sticker decal kan..so pikir2 kan la nak yang mana..

Pasal harga.. harga yang di tawarkan adalah *RM 2.00/pcs dengan tempahan minima sebanyak 35 pcs.Ini merupakan harga promosi... hanya untuk 10 orang yang terawal sahaja..
kemudian harga akan di tetapkan pada *rm 2.40/pcs.


Cepat2..buat tempahan anda sekarang.!!
Tinggal 5 slot lagi sebelum harga di naik kan menjadi rm 2.40

10 Pelanggan Terawal:
1. Azura - 250 pcs
2. Siti - 50 pcs
3. Customer 1 - 150 pcs
4. Customer 2 - 150 pcs
5. Customer 3 - 115 pcs
6. Customer 4 - 105 pcs
7. Fardia - 100 pcs
8. Emylia - 50 pcs
9. di tutup
10. di tutup

HARGA PROMOSI TELAH TAMAT

Harga Terkini..sila rujuk Katalog Akamika

Jika ingin booking,sila buat pembayaran deposit sebanyak 50% dari jumlah keseluruhan tempahan. Jika tidak, anda tidak layak menerima harga promosi ini sekiranya telah mencapai quota.

Takder diskaun ke kalau tempah banyak? Berapa banyak nak tempah tu? Ok.. untuk diskaun.. tempahan 500 sahaja baru ada diskaun sebanyak 5%.

Ini adalah kerana mini Garasu Classic merupakan produk paling murah di Akamika.. dan agak sukar untuk di cari.. Sekiranya ada yang tak setuju dengan harga yang di tawarkan.. anda boleh bawak gelas sendiri... takder masalah :)


Info Terkini:

Harga terkini bagi mini Garasu Classic:


* rm 2.40 /pcs dengan tempahan minima 35 pcs.
* rm 2.30/pcs tempahan melebihi 100 pcs
* rm 2.20 /pcs tempahan melebihi 250 pcs
* rm 2.00/pcs tempahan melebihi 500 pcs

Harap maklum...

Harga Terkini..sila rujuk Katalog Akamika


Jika ada yang berminat.. untuk buat tempahan.. boleh email saya di akamikasupport@gmail.com untuk maklumat lanjut..

No comments: