Saturday, January 9, 2010

mini Akamika lagi..

Seterusnya... untuk entry kali nie.. mini akamika lagi... nie tempahan tahun lepas punya..cuma tak sempat nak update... so saya update la..sebelum hilang dari pandangan yek...

Order mini akamika di buat oleh En Shafizul..dari PTP (pelabuhan tanjung pelepas) untuk anak buah beliau..majlis nya dalam bulan october 2009.. so..kire dah submit dah item nie.. saje jela tunjuk..kalau2 ada yang berkenan nak mcm nie jugak yek..


Sebahagian daripada tempahan mini akamika..


Ada plak kalkulator, spek mata ngn handphone ... tu antara bende penting.. :) tapi tak di jual..heheh


Hasil akhir yang di tempah oleh En Shafizul..terima kasih..

Seterusnya.. Tempahan mini akamika oleh cik Diyana.. now dah jadik Pn dah..coz majlis nya dalam bulan November.. so rasanya dah selamat di terima oleh tetamu2 dan sanak sedara beliau..


maaf la ye..untuk yang nie..saya tak sempat nak amik gambar beramai2 sebelum masuk kotak.. urgent sgt.. so..lepas siap je..terus masuk kotak..tak sempat nak posing2 dlu..huhu.. so yang nie kire model solo aje la..


So.. itu je la...untuk entry bagi mini akamika... dan bagi yang berminat..boleh la tempah item ini.. tapi item ini pun terhad... stok tak berapa nak banyak.. so sape cepat dia dapat..:)


Sebarang pertanyaan boleh hubungi :
0173722584 (Afdhal) atau email ke akamikasupport@gmail.com
Akamika Gift / Cenderahati Akamika

No comments: