Tuesday, April 13, 2010

Button Badges & Standrad Mug

Berikut adalah tempahan standard mug dari Jannah (Uitm) bertemakan 'SUSUK'. Saya pun tak sempat nak bertanya... tempahan beliau ni untuk apa. Beliau telah menempah sebanyak 10 pcs.



Seterusnya.. tempahan button badges sebanyak 50 pcs yang telah di tempah oleh En.Asuari bagi First Annual Gathering Dinner 2010, Politeknik Seberang Prai.


Dan tempahan button badges berikutnya adalah dari kawan kepada Jannah iaitu Zu.. beliau telah tempah sebanyak 36 pcs button badges bertemakan Toyol. Ada 6 design toyol nie..
menarik? nak jadik toyol? jangan jadi toyol...:)

Koleksi Toyol

Jangan jadi macam toyol

Toyol pakai sweater
hai saya toyol...kalau nak masuk penjara..jadi la macam saya

Together toyol (PILIHAN ADMIN)

pewot buncett~

Toyol Dollar


Jadi.. apa tunggu lagi.. kalau ada yang berminat.. meh la tempah sekarang.. ingat..
Hanya di Akamika Gift
"Pasti Menarik Untuk Anda"

Sebarang pertanyaan boleh hubungi :
Muhd Afdhal
Creative Director (Akamika Gift)
0173722584
email : - akamikasupport[@]gmail.com
atau
akamikagift [@]gmail.com

sila buangkan tanda [ ] sebelum hantar email. Ini adalah untuk elakkan spam. Terima kasih.

11 comments:

Anonymous said...

salam.
boleh x email detail ttg button badge..

cikguekien@yahoo.com

MéuzAngelo™ XXIII said...

boleh tak saya nk tempah button yg berbeza design untuk setiap button?

contoh: saya nk tempah 10 badge, tapi setiap badge berlainan design..

boleh ke mcm tu?

MéuzAngelo™ XXIII said...

email me at:
guitarheero@gmail.com

Syamnuriezmil said...

salam.. saya nak order 50 unit button badge tu. apa prosedurnya? sila emel kebab_ayam@yahoo.com

Anonymous said...

SAYA INGIN aDAKAN PERBINCANGAN LANJUT untuk tempah bagi persatuan. BOLEH TOLONG HUBUNGI SAYA, norazizan.seacucumber@tyahoo.com

Anonymous said...

kalo saya nk order 150 pcs brape ye? email saya iszaspeko@yahoo.com

LadyComot said...

boleh beri saya qotation untuk button badge.. size yg paling kecil n picture yg very2 simple.. for 500pcs.. send to kellyshiro@yahoo.com

LadyComot said...

boleh beri saya quotation tuk button badge.. size yg paling kecil n gambarpun nk yg paling simple like dolly karektor for example.. for 500pcs.. send to kellyshiro@yahoo.com

Anonymous said...

salam, saya nk tempah button tolong email kn syarat2nya di nurul_tqa@ymail.com...

Ryien Aamal said...

Assalamualaikum....boleh tak saya tahu lebih lanjut mengenai harga button badge ni??tq

Ryien Aamal said...

Assalamualaikum...Boleh ke saya nak tahu harga bagi button badge ini..
ley email kat ismiazrin@gmail.com..
tq =D