Sunday, May 26, 2013

BUy 1 FREE 1 Jigsaw Puzzle - Tawaran Istimewa!!

Hi Kembali... 
Lama rasanya tak bagi promosi di cenderahati akamika gift ini.. ok ok.. kali ini .. admin akan bagi promosi istimewa.. iaitu.. cenderahati jigsaw puzzle bersaiz A4... 
Ok..promosi nya seperti di bawah.... tau.. cepat2.. dapatkan promosi nie.. kalau tak nnt melepas.. 
 
 

 Gambar bagi cenderahati jigsaw puzzle ini boleh lain2.. tak semestinya sama.. design perlu di sediakan sendiri.. best tak? buy 1 free 1... boleh bagi as hadiah perkahwinan kawan2.. atau hadiah harilahir..


Ops.. lupa nak inform.. promosi ini tak termasuk frame.. anda cuma akan dapat jigsaw puzzle je.. kalau nak frame pun boleh... :) lagi cantik kalau di tambah siap dengan frame macam di bawah...


ok... amacam ?? nak tunggu lagi ke? atau nak buat tempahan sekarang?? tak kan tgk je.. kalau nanti promosi di cenderahati akamikagift ni dah tamat.. melopong je la tgk ye....

promosi yang baik tak datang selalu tau.. jadik sementara ada peluang nie..baik "grab" terus...  
ok..
Jika berminat untuk tempahan..sila contact di bawah...
  Hanya yang unik dan terbaik di AKAMIKA GIFT .com
"Pasti menarik untuk anda"

Muhd Afdhal
Creative Director (Akamika Gift)
0173722584
email : - 
akamikagift [@]gmail.com
akamikasupport[@]gmail.com (bagi ex-customer)

sila buangkan tanda [ ] sebelum hantar email. Ini adalah untuk elakkan spam. Terima kasih.



1 comment:

IT Gifts Marketing said...

Sangat unik punya gift.

Good luck in your sales.