Wednesday, January 23, 2013

Baju comel Si Kecil - Akamikagift Birthday Gift



Baju comel untuk si kecil sempena harijadi

Salam buat semua pelawat dan pelanggan cenderahati dan cenderamata akamikagift…mcm mana dengan hari anda??pasti ade yang dah tertunggu-tunggu apa lagi review terbaru untuk produk-produk cenderahati dan cenderamata kamikagift kn??kalau ade..terima kasih kerane setia menanti update tyerbaru dari kami.. 

seperti biasa ada pelbagai lagi produk yang boleh menjadi pilihan hati anda…
bagi review kali ini..pasti akan lebih menarik  bagi anda yang mempunyai anak-anak kecil…dan pasti akan lebih teruja untuk pasangan ibubapa terutamanya yang baru bergelar ibu..haaa..ini dia..baju comel untuk si kecil.. baju comel ni sesuai sangat sebagai hadiah sempena harijadi  ataupun sebagai  baju istimewa untuk dipakai  di hari-hari biasa.
jadi,tak rugi tau untuk memiliki baju comel dari cenderahati dan cenderamata akamikagift yang murah dan berbaloi ni....
Pasti kanak-kanak comel tu bertambah semakin comel kan…selain tu..nmpak sangat menarik bile dipakai..




Ni antara koleksi baju comel untuk si kecil yang ada di studio akamika…cantik kan??boleh letak name atau ape-ape saje yang anda nak mengikut kehendak masing-masing…Nampak istimewa sangat..
ataupun pada sesiapa yang nak tempah sebagai hadiah harijadi untuk anak buah ke,anak saudara ke,..mungkin juga untuk anak kawan-kawan boleh la tempah sekarang..jangan tunggu-tunggu lagi..kalau lambat,lambat pulak siapnye nanti..

okay,jangan ketinggalan untuk review terbaru bagi  produk dari cenderahati dan cenderamata akamikagift..murah dan berbaloi tau..tak rugi..huhu..

Hanya yang unik dan terbaik di AKAMIKA GIFT .com
"Pasti menarik untuk anda"

Berminat? boleh email ke:-
Sebarang pertanyaan boleh hubungi :

Muhd Afdhal
Creative Director (Akamika Gift)
0173722584


email : - akamikasupport[@]gmail.com

atau
akamikagift [@]gmail.com




No comments: