Tuesday, February 5, 2013

Info percuma (bisnes di rumah secara part time)



Info percuma (bisnes di rumah)
Assalamualaikum n salam sejahtera semua pembaca2 …harap semua dlm keadaan sihat walafiat..sebab review kali ni kami nak bagitahu anda 1 info menarik sesuai untuk sesiapa yang nk cari duit tepi untuk perbelanjaan masing-masing.hehe..macam xjelas lagi je kn?mcm ni..pade sesiapa yang berminat untuk buat bisnes part time di rumah ni info tebaik untk anda..

membuat sticker magnet untuk tempahan pelanggan2 tapi,anda memerlukan printer n pc juga k....kami akan memberikan cd sebagai langkah untuk anda mempelajari bagaimana cara pembuatan sticker magnet..untuk mengetahui harga cd tersebut anda boleh email atau hubungi kami..bukantu je.

pihak cenderahati dan cenderamata akamikagift akan bagi anda starter kit untuk memudahkan kerja anda..ape starter kit tu??hehe..haa..antare starter kit tu ialah bahan2 asas untuk membuat sticker magnet sperti (A4 laminate(matte),A4 kertas sticker ,dan A4 kepingan magnet..mcm yang terpapar dalam gambar di bawah ni..tp bahan yang selebihnye anda perlu sediekan sendiri lah ye?hehe..jangan risau xsusah pn nak cari bahan-bahan tu..

Pc dan printer tu penting untuk hasilkan sticker magnet ni…bile anda dh dapat tempahan n dah tahu cara utk buat.anda boleh mulekan bisnes ni sndri..senang je kn?xperlu susah2..yang penting tahu carenye..dapatkan cd dari pihak cenderahati dan cenderamata akamikagift secepat mungkin k?

terutama kepade surirumah yang memerlukan bisnes tambahan sebagai pun
ce pendapatan di rumah..dengan sedikit modal anda mesti boleh..biasalah,kite kene la pandai cari peluang untuk memajukan diri..betul x?cume kene yakin dengan diri sndri je..bisnes ni xsusah..simple je care pembuatannya..bila dah sinonim dengan anda terase senang je tau..

Nak gambar kartun pun boleh.. atau gambar betul pun boleh.. macam-macam ada....


Gambar-gambar di atas ni antare contoh sticker magnet yang dah di tempah n dah siap di packing satu2 untuk diserahkan oleh pelanggan..jadi,pade sesiapa yang masih kurang jelas boleh email kn kpada kami atau terus hubungi kami di cenderahati dan cenderamata akamikagift..:)
Hanya yang unik dan terbaik di AKAMIKA GIFT .com
"Pasti menarik untuk anda"
Muhd Afdhal
Creative Director (Akamika Gift)
0173722584

email : - 

akamikagift [@]gmail.com
akamikasupport[@]gmail.com (bagi ex-customer)

sila buangkan tanda [ ] sebelum hantar email. Ini adalah untuk elakkan spam. Terima kasih.




No comments: