Wednesday, February 13, 2013

Padat Hebat.. Melekat... bertayar EMPAT!!! PVC KEYCHAIN

 PADAT! ! PVC KEYCHAIN
Assalamualaikum w.b.t…LISTEN,LISTEN,LISTEN…uppss.hehe..xpayah la smpi 6 kali kut..hehe…saje nk buat gempak ni..for all pembace setia blog cenderahati dan cenderamata akamikagift.. macam mana hari2 anda ?semoga semua nya dlm keadaan baik2 sahaja k.. hari berganti hari,bulan berganti bulan..dah pun masuk bulan kedue dalam tahun 2013 ni..lambat or cepat mase berlalu kami di akamikagift sentiasa mengambil tempahan anda tak kire masa..hehehe…

So ape agaknye review untuk kali ni eh???mybe ade yang dah tengok awal2 gambar kat bawah ni..pade sesiapa yang tau ape namenye ..haa nil ah PVC keychain..ia di cetak depan belakang untuk imej yang lebih padat..tulisan yang tertera ade keychain tu “PADAT” kn?jgn salah sangke pulak..sebenarnya keychain ni di tempah oleh salah seorang ahli kelab pacuan 4 roda ataupun lebih dikenali dengan nama PADAT..so dorang tempah khas untuk ahli2 kelab mereka..kelass gitu..