Tuesday, February 1, 2011

Karate Do - seni mempertahankan diri..Anda bagaimana

Salam kembali..
teringat pada zaman persekolahan dahulu...masa di sekolah menengah, kita di wajibkan menyertai aktiviti kokurikulum.. sama ada badan beruniform atau pun sukan. Jadi saya memilih untuk menyertai Sukan Teakwando di bawah World Teakwando Fedration (WTF) .. sekarang nie saya tak sure ada lagi ke tak WTF nie..rasanya macam dah di tukar nama...

Apa yang best nye teakwando nie? setakat boleh tendang n pukul orang ke? Eh bukan itu sebenarnya sertai sukan ini, tapi.. adalah untuk mendisiplin kan diri di samping dapat menyihatkan badan dan kuatkan tubuh badan.. takde la lembik je.. Setiap 3 bulan , akan di adakan ujian untuk melihat prestasi para ahli.. sempat la saya amik ujian nie.. bermula dari tali pinggang putih..sehingga la saya lulus ujian tali pinggan cokelat -2. pastu..dah tak sambung lagi daaa.. bila tamat sekolah menengah..huu... jauh perjalan nak sampai tali pinggang hitam. Juga turut di adakan pertandingan Sparing (yang nie next time la di ceritakan ye). Jadi anda bagaimana? apa suka atau seni mempertahankan diri yang anda ceburi?

Cakap pasal seni mempertahankan diri nie.. dengan bebesar hati nya akamikagift.com telah mensponser hadiah cenderahati kepada Kelab Karate Do Shito Ryu - IIUM . Karate Do nie..hampir sama sahaja dengan teakwando.
Kena pakai baju putih, tali pinggang pun ada mcm2 warna.. ada sparing..dan juga ujian...

Cenderahati adalah sejenis tiles berukuran 2x2 inci dengan cetakan warna penuh... jadi ..jika ada yang berminat untuk menempah cenderahati ini bagi majlis anda.. harga bermula dari RM RM 2.50 /pcs. Cenderahati ini juga boleh di tambahkan dengan magnet.. so akan jadi la fridge magnet.. kan senang? hehe.... bila dah di tambah magnet.. harga bermula dari RM 2.90/pcs. Sesuai bagi sebarang majlis kerana saiz yang yang kecil dan comel serta ringan. Anda juga boleh simpan sebagai koleksi...mana la tau kalau2 dapat kumpul pelbagai jenis... dah boleh tampal di dinding rumah .

Jadi ..jika ada yang berminat.. dengan Tiles ini.. anda boleh buat tempahan segera.. pelbagai saiz turut di sediakan... sila email untuk pertanyaan..

Jadi apa tunggu lagi...tempahlah sekarang sementara stok masih ada.. jangan tunggu last minit.....!!!

Hanya yang unik dan terbaik di AKAMIKA GIFT .com
"Pasti menarik untuk anda"


Berminat? boleh email ke:-
Sebarang pertanyaan boleh hubungi :
Muhd Afdhal
Creative Director (Akamika Gift)
0173722584
email : - akamikasupport[@]gmail.com
atau
akamikagift [@]gmail.com

sila buangkan tanda [ ] sebelum hantar email. Ini adalah untuk elakkan spam. Terima kasih.


Custom Tiles , Fridge magnet tiles

1 comment:

Anonymous said...

ingat mahjong tadi....hehe