Sunday, February 20, 2011

Jigsaw Puzzle - Berapa minit anda mampu siapkan??

Salam khamis buat semua.. walaupun hari ini sibuk.. tetapi nak jugak sempat-sempatkan diri untuk update kejap blog ini.. rasa mcm tak lengkap kalau tak update blog ari ini...

Pasti ramai yang penah main item kali ini..Iaitu Jigsaw Puzzle.. Penah? mahupun secara online.. atau pun secara fizikal (real item) . Hah berapa minit atau berapa lama anda mampu siapkan sesuatu saiz puzzle? mesti la bergantung kepada saiz dan bilangan kepingan puzzle yang hendak di susun..ye tak?


Kalau beribu-ribu keping..pasti akan amik masa yang agak lama. Saya juga sendiri pernah susun puzzle bersaiz besar.. kalau tak silap 1000 keping.. dan amik masa dalam 1 minggu kalau tak silap.. buat skit2.. bila dah siap.. Fuhh!! satu kepuasan yang tidak terkata... Skrg nie.. pulak.. saya cuma mencetak puzzle sahaja.. hehehe.. tapi takde la besar2.. paling besar pun saiz A4 sahaja..

Puzzle yang di cetak ada beberapa saiz iaitu A4, A5 (separuh dari A4) dan saiz mini. Jika ada yang berminat..boleh buat tempahan.. dengan email tempahan anda ke info di bawah.

Puzzle anda boleh apa sahaja gambar yang anda inginkan.. sama ada gambar peribadi, gambar pasangan, banggunan, panorama, binatang, artis dalam dan luar negeri, dan pelbagai lagi.. dan sangat sesuai di jadikan hadiah atau pun doorgift.

Jadi apa tunggu lagi..

Hanya yang unik dan terbaik di AKAMIKA GIFT .com
"Pasti menarik untuk anda"


Berminat? boleh email ke:-
Sebarang pertanyaan boleh hubungi :
Muhd Afdhal
Creative Director (Akamika Gift)
0173722584
email : - akamikasupport[@]gmail.com
atau
akamikagift [@]gmail.com

sila buangkan tanda [ ] sebelum hantar email. Ini adalah untuk elakkan spam. Terima kasih.

1 comment:

Unknown said...

salam..
berapa harga utk puzzles ni...
email cyda0202@gmail.com
tq