Friday, February 11, 2011

Mirror Button Keychain - Pink & White

Setelah dua tiga hari saya tidak sihat..hari ni.. dah baik skit dari sakit tekak dan batuk... aclty bukan sakit tekak n batuk sahaja..tapi.. turut alami sakit kepala... tu pasal tak dapat nak update review bagi produk-produk akamikagift.

Jadi hari ni.. dengan kesihantan yang telah mengizinkan..dapat la update... So apa produk review untuk hari ini?

Mirror Button Keychain - berukuran 58mm diameter, di lengkapi dengan ring kecyhain dan juga cermin di bahagian sebelah nya.

Ini adalah salah satu tempahan dari pelanggan akamikagift . Cenderahati ini di buat bagi majlis cukur jambul anak beliau. Warna lembut iaitu pink dan putih menjadi tema pilihan dan sangat sesuai untuk puteri kecil beliau.

Menarik dan cantik ... sure para tetamu beliau lepas nie boleh gantung keychain ini di beg, kunci, atau di mana2 sahaja..

Anda bagaimana? jika berminat untuk menempah mirror button keychain ini, jangan tunggu lama..buat la tempahan sekarang...

Ops... untuk tempahan mirror button keychain ini.. item ni pre order. Anda perlu buat tempahan 1 bulan sebelum majlis .. Untuk kurang dari 1 bulan, tempahan untuk item ini adalah tidak sah.Dengan kata lain.. no last minit order untuk produk ini. Harap maaf ye..

Jadi apa tunggu lagi...tempahlah sekarang dengan membawa mug anda sendiri..!!!

Hanya yang unik dan terbaik di AKAMIKA GIFT .com
"Pasti menarik untuk anda"

Berminat? boleh email ke:-
Sebarang pertanyaan boleh hubungi :
Muhd Afdhal
Creative Director (Akamika Gift)
0173722584
email : - akamikasupport[@]gmail.com
atau
akamikagift [@]gmail.com

sila buangkan tanda [ ] sebelum hantar email. Ini adalah untuk elakkan spam. Terima kasih.


Mirror Button Keychain , Custom Button Keychain , Personalised Button Keychain , Occasion Gift , Door Gift , Wedding Gift

No comments: