Monday, February 14, 2011

SYABAS - Dah bayar bil air??

Salam buat semua.. eh dah check peti surat ke belum ?? Bil laterik dah byr?Bil air dah byr? ..
tiap2 bulan pasti akan dapat bil dari TNB dan juga SYABAS. Ops.. negeri lain..lain la syarikat bekal air ye... nie untuk negeri selangor je..

p/s : - jangan lupa bayar bil air anda..

Bercakap pasal SYABAS, tempahan kali ini .. adalah dari SYABAS kuala selangor.... Tall Mug Biru.. dengan tem Program Kesedaran Pengguna Kualiti Air. Maklumla.. air..so semua biru je..:)

Sebenarnya dah banyak kali diaorg buat tempahan..tapi ... saya tak update kan entry untuk tempahan ini kerana tak sempat.. so sementara ada sempat la saya upkan entry ini.

Untuk item ni.., saya masih belum update di webniaga.. jadi..sekiranya ada yang berminat, boleh email terus kepada saya.

Item ini adalah " Tall Blue Mug " -

Untuk melihat produk-produk akamikagift yang lain, anda boleh ke webniaga akamikagift.com

Hanya yang unik dan terbaik di AKAMIKA GIFT .com
"Pasti menarik untuk anda"


Berminat? boleh email ke:-
Sebarang pertanyaan boleh hubungi :
Muhd Afdhal
Creative Director (Akamika Gift)
0173722584
email : - akamikasupport[@]gmail.com
atau
akamikagift [@]gmail.com

sila buangkan tanda [ ] sebelum hantar email. Ini adalah untuk elakkan spam. Terima kasih.


Personalised mug , inner colour mug , heat press mug , decal mug, standard white mug, custom mug , mug printing

2 comments:

ainhayati said...

Bil air saya free. Kan Selangor dpt air free, klu guna kurang 20m padu.

Bestnya duk kat Selangor a.k.a bestnya kjaan Neg Selangor :)

prismsurfaceltd said...

The post was nice by Revathi